homovitch
17.11.2011, 08:52
Коллеги, доброго дня всем!
Такая проблема. Помогите советом.
Срок действия пароля администратора секьюрити домена (UCM) истек. Как его восстановить? CS1000TDM Rel.7.0
Под руками нет доступа к CS1000, верно ли, что на первой странице web-морды для этого существует ссылка "change password", и она сработает при прокисшем пароле?

Tema
17.11.2011, 09:54
Дока:
Resetting an Administrator password
If the Administrator password is forgotten or the account is locked out, the password can be reset from the user interface. Use the following procedures for logging on to the local logon page with an emergency account.
1. In the Web browser Address bar, type https://<FQDN>/local-login of the Primary Security Server and press Enter.
2. Log on using the default emergency account or Avaya account. For more information, see Built-in account on page 47.
The Security Configuration page appears.
3. In the Web browser Address bar, type https://<FQDN>/passwordReset of the Primary Security Server and press Enter.
4. In the User ID field, type the User ID for the password you want to reset.
5. In the New password field, type a new password.
6. In the Confirm new password field, type the new password again.
7. Click Save.
A confirmation page appears when you change the password.

homovitch
17.11.2011, 10:30
Спасибо!
Доку нашел. Цитата из доки для 7.5?
Интересно, что для 7.5 используется логин admin2
в то время как для 7.0 nortel
"2 Log on using the default emergency account or Nortel account.
For more information, see “Built-in account” (page 44)."

Tema
17.11.2011, 10:47
Спасибо!
Доку нашел. Цитата из доки для 7.5?
Интересно, что для 7.5 используется логин admin2
в то время как для 7.0 nortel
"2 Log on using the default emergency account or Nortel account.
For more information, see “Built-in account” (page 44)."

Ну да, разница только в учётках.